Načítám...
Flanelová pánská košile

Příjemná košile s dvěma kapsami a dlouhými rukávy

Cena s DPH:
699 Kč
Cena s DPH:
699 Kč
Velikost:
Nejprve je třeba zvolit parametr: Velikost
Záruka:
2 roky
Dostupnost:
Nejdříve zadejte parametry
Tuto kombinaci nelze koupit
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

- Teplá pánská košile s dlouhým rukávem

- Příjemný jemný bavlněný flanel

- Klasický volnější celorozepínací střih, prodloužená délka

- Dvě náprsní kapsy s patkami se zapínáním na knoflíky

- Vhodná jako vycházková nebo pracovní košile do chladnějšího prostředí

- Český výrobek

 

 Parametry :

Barva : tmavě khaki

Materiál :  100% bavlna - flanel

Poptávka

Doporučené produkty

Bavlněná pánská košile Mount

Bavlněná pánská košile Mount

Výrobce: Afars

Klasická košile s dvěma kapsami a dlouhými rukávy sportovního střihu

skladem

cena od639 Kč
s DPH

DetailKoupit

Devold Breeze Man T-shirt Lichen Melange

Devold Breeze Man T-shirt Lichen Melange

Výrobce: Devold

Pánské lehké pohodlné triko z merino vlny

skladem

1 649 Kč
s DPH

DetailKoupit

Rolák se zipem dámský Devold Expedition

Výrobce: Devold

Funkční vlněný dámský rolák se zipem

na objednávku

2 559 Kč
s DPH

DetailKoupit

Ponožky Duras Inari

Výrobce: Warp

Ponožky které zahřejí, určené pro zimní turistiku i pobyt ve velkém chladu

skladem

188 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.