Načítám...
Spacák Husky Drape -20°C

Hřejivý peřový spacák do limitních teplot, teplotní určení -6°C, hmotnost: 1250 g

Akční cena s DPH:
5 516 Kč
Původní cena s DPH:
6 490 Kč
Ušetříte:
974 Kč
Běžná cena:
6 490 Kč
Dostupnost:
skladem v externím skladu
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

Husky Drape je nový model spacího pytle, plněný peřím. Kvalitní výplň zajišťuje skvělé tepelné a izolační podmínky v kombinaci s nízkou hmotností a malým balením.

 

Náplň: kachní peří 600 g (prachové peří/ drobná pírka - 90/10, plnivost - 700 cuin)

Konstrukce: komorová

Vnitřní materiál: 30D 350T Nylon

Vnější materiál: 30D 350T Nylon

Příslušenství: kompresní obal, protiskluzové pásy, kapsy, značkový zateplený dvouzip značky YKK, poutka na skladování

Hmotnost: 1250 g

Doporučená maximální výška osoby: 195 cm

Rozměry ve sbaleném stavu: 35 x 20 cm

Rozměr: 85 x 220 cm

Teplotní určení: 

  • Extreme: -20°C
  • Limit: -6°C 
  • Comfort: 2°C

Poptávka

Doporučené produkty

Samonafukovací karimatka HUSKY Flake 3,5

Výrobce: Husky

Ultralehká karimatka pro klidný a komfortní spánek

skladem

1 690 Kč1 436 Kč
s DPH

DetailKoupit

Krakonošova pochoutka / Jelení ragů

Krakonošova pochoutka / Jelení ragů

Výrobce: EXPRES MENU

Dvouporcové jídlo bez přílohy, hotový pokrm - stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

skladem

189 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.