Načítám...
Zeleninové rizoto s tofu

Jednoporcové bezmasé jídlo s přílohou. Hotový pokrm - stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

Cena s DPH:
185 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Informace o produktu

Veganské rizoto z tofu, zeleniny, rýže a koření.

Tofu s rýží a se směsí zeleniny, to vše ochucené provensálskými bylinkami. Pochutná si i "masožravec".

Složení: Tofu 20 %, směs zeleniny 54 % (zelené fazolky, karotka, hrášek, kukuřice, rajčata, papriky, cibule), rýže parboiled 25 %, řepkový olej, sůl, provensálské koření, kmín, pepř, chilli.

Alergeny: soja

Výživové hodnoty pro celé balení: energetická hodnota 814 kj sacharidy 1,2 g bílkoviny 31,6 g tuky 18,4 g

Hmotnost: 400 g +- 5%

1 porce

Hotový pokrm - stačí jen ohřát.

Skladujte při běžné teplotě až do +35 °C.

Doba spotřeby je 36 měsíců.

 

Nutriční hodnoty 100g 1 balení DDD
Energetická hodnota 509 kJ 2036 kJ 24 %
Bílkoviny 5,9 g 23,6 g 41 %
Tuky 4,2 g 16,8 g 22 %
Sacharidy 14,9 g 59,6 g 20 %
Poptávka

Doporučené produkty

Žampiony na paprice

Žampiony na paprice

Výrobce: EXPRES MENU

Jednoporcové bezmasé jídlo bez přílohy. Stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

skladem

99 Kč
s DPH

DetailKoupit

Zeleninové ragů

Zeleninové ragů

Výrobce: EXPRES MENU

Jednoporcové bezmasé jídlo bez přílohy. Stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

na objednávku

93 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.