Načítám...
Náhradní uzávěr na lahev Klean Kanteen classic

Praktický a jednoduchý šroubovací uzávěr na lahve Klean Kanteen s úzkým hrdlem

Cena s DPH:
210 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Výrobce:
Informace o produktu

Praktický a jednoduchý šroubovací uzávěr na lahve Klean Kanteen, který je nepropustný.

  • Hmotnost: 28.3 g
  • Rozměry: 69.9 mm x 50.8 mm

Oceňujete jednoduchost a funkčnost? Seznamte se s těsným Loop Cap uzávěrem na lahve Klean Kanteen. Tento uzávěr garantuje naprostou odolnost a zamezuje vylití nápoje. Navíc lze za pomoci šikovné upevňovací smyčky připevnit prakticky na cokoliv. Vyrobeno z polypropylenu (PP # 5), který neobsahuje žádnou BPA nebo toxiny.

Kompatibilní pouze s produkty Klean Kanteen.

Dokumenty ke stažení (1) Poptávka

Doporučené produkty

Nerezová láhev Klean Kanteen classic 800 ml Loop cap

Nerezová láhev Klean Kanteen classic 800 ml Loop cap

Výrobce: Klean Kanteen

Univerzální a odolná nerezová láhev s uzávěrem s plastovým okem

skladem

799 Kč
s DPH

DetailKoupit

Náhradní uzávěr na láhev Klean Kanteen classic s pítkem

Náhradní uzávěr na láhev Klean Kanteen classic s pítkem

Výrobce: Klean Kanteen

Praktický šroubovací uzávěr s pítkem na lahve Klean Kanteen s úzkým hrdlem

skladem

250 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.