Načítám...
Panoramatické pexeso - Národní parky

Vychází z klasického pexesa, nehledají se však jen stejné obrázky, ale informace, které k sobě patří

Cena s DPH:
149 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

Panoramatické pexeso vychází z klasického pexesa. Nehledají se však stejné obrázky, ale informace, které k sobě patří. Cílem je najít né dvojici, ale rovnou trojici kartiček pasujících dohromady. Abyste je dokázali odhalit, musíte si zapamatovat jejich pozici lépe, než vaši soupeři. Když to zvládnete, vytvoříte nádherná panoramata.

Text je doplněn i motivem tvořícím celek, jakmile se tři k sobě patřící kartičky položí vedle sebe či pod sebe.

Parametry: 

  • Pro dva a více hráčů
  • Doporučený věk: 8+
  • Čas hry: 15+ minut
  • Obsahu balení: 54 dílků pexesa, pravidla hry  
Poptávka

Doporučené produkty

Vědomostní pexeso - Rostlinná NEJ

Vědomostní pexeso - Rostlinná NEJ

Výrobce: Albi

Pexeso, kde se nehledají dva stejné obrázky

skladem

179 Kč
s DPH

DetailKoupit

Vědomostní pexeso - Česká NEJ

Vědomostní pexeso - Česká NEJ

Výrobce: Albi

Pexeso, kde se nehledají dva stejné obrázky

skladem

179 Kč
s DPH

DetailKoupit

Vědomostní pexeso - Mezinárodní kuchyně

Vědomostní pexeso - Mezinárodní kuchyně

Výrobce: Albi

Pexeso, kde se nehledají dva stejné obrázky

skladem

179 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.