Načítám...
Jak vyprávět příběhy dětem

Pomozte svým dětem postavit most mezi realitou a představivostí

Cena s DPH:
258 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

Tím mostem je příběh.

Vyprávění příběhů buduje vztah mezi rodičem a dítětem a prohlubuje vzájemnou důvěru. Příběhy dětem pomáhají porozumět vlastním emocím, soucítit s ostatními a lépe chápat složitý svět, který je obklopuje. Kniha přináší rodičům, prarodičům a pedagogům návod na to, jak vyprávět příběhy pomocí souvislostí a tak, aby vypravěče i dětského posluchače pohltily.

Z klíčových pravidel intuitivního vyprávění autoři sestavili překvapivě snadnou metodu – díky ní se dobrým vypravěčem může stát skoro každý. Srozumitelně vysvětlují, jak lze využívat události a objekty z každodenního života, vyprávět pomocí souvislostí a tak, aby vás i vašeho potomka příběhy pohltily. Od vytváření příběhu se totiž vaše pozornost přesune k posilování vzájemného vztahu a probudí ve vás netušené dovednosti. Vyprávění příběhů je něco, v čem jste už teď dobří. Možná si to jenom neuvědomujete. 

V knize najdete vysvětlení, jak příběhy všestranně obohacují naše životy i praktické rady, jak začít improvizovat se svými vlastními příběhy. Jediná odbornost, bez níž se neobejdete, je emocionální kontakt s vašimi dětmi – něco, v čem jste lepší než kdokoli jiný. 

Publikace by neměla uniknout rodičům, prarodičům a pedagogům.  

„Důvěřujeme této metodě, protože ji používáme téměř každý den. V průběhu mnoha let jsme byli svědky, že funguje za různých okolností a v různých prostředích. Dá se snadno přizpůsobit a zvládnout. Její strukturu využijete, zejména pokud právě začínáte.

Žádné dva příběhy ani žádní dva vypravěči nejsou nikdy stejní. Stejně jako dobří lidé i dobré příběhy jsou tak rozmanité jako vrcholky v horském pásmu se všemi údolími a potoky mezi nimi. Najděte si své místo. Najděte si svůj hlas. Vaše příběhy budou nejúspěšnější, pokud přestanete poslouchat rady a jednoduše budete následovat příběh, který už existuje ve vašem nitru.

Pokud existuje nějaké poselství, o němž doufáme, že si ho z této knihy odnesete, pak zní takto: Už teď jste dobří vypravěči. Přesně to z vás dělá lidské bytosti. Je to součást vašeho ustrojení stejně jako vlasy nebo protistojné palce. Takže pamatujte, jestli chcete mít dobrou rajskou omáčku, připravte si ji sami. Nejdřív vyzkoušejte několik různých receptů. Brzy se vám povede lepší, než je ta, kterou koupíte v plechovce. A jakmile zdokonalíte vlastní postup, odložte kuchařku. Vaše intuice zavede vás i vaše děti dál, než se vám kdy snilo.“

– Silke Rose Westová a Joseph Sarosy

Autoři: Joseph Sarosy, Silke Rose Westová

Nakladatelství: Kazda

Rok vydání: 2021

Vazba: Pevná vazba

Počet stran: 160

Rozměry: 146 x 225 mm

ISBN: 978-80-7670-049-9

 

Poptávka

Doporučené produkty

Lepší život bez plastů

Výrobce: Kazda

Více než 300 udržitelných alternativ a nápadů, s nimiž unikneme záplavě plastů

skladem

119 Kč
s DPH

DetailKoupit

Skautská praxe 2.0

Skautská praxe 2.0

Výrobce: TDC

Tábornický průvodce Skautská praxe 2.0

skladem

60 Kč
s DPH

DetailKoupit

Kurz přežití pro teenagery

Kurz přežití pro teenagery

Nauč se, jak se o sebe postarat v jakékoliv situaci

skladem

299 Kč
s DPH

DetailKoupit

Kurz přežití pro děti

Kurz přežití pro děti

Nauč se, jak se o sebe postarat v jakékoliv situaci

skladem

299 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.