Načítám...
Zbojnická bašta / Zbojnické kuře

Dvouporcové jídlo bez přílohy, hotový pokrm - stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

Cena s DPH:
169 Kč
Dostupnost:
skladem
Počet:
Ks
Výrobce:
Záruka:
2 roky
Informace o produktu

Dvouporcové jídlo bez přílohy. Bez konzervantů a lepku - vyrobeno v ČR.

Kousky kuřecího stehenního masa se špekem a cibulí v omáčce zjemněné tvarohem, dochucené rajským protlakem. Dokonalá kombinace chuti špeku a cibule vytváří z tohoto jídla nejen chuťovou, ale i aromatickou delikatesu.

Počet porcí: 2  

Obsah: maso 130 g, celkem 600 g

Složení: kuřecí maso (15 %), papriková klobása ( 6%) (vepřové maso, vepřový tuk, paprika, sůl, pepř), cibule, špek (vepřový bok, sůl), kukuřičná mouka, rýžová mouka, tvaroh, rajský protlak (rajčata, voda, cukr), slunečnicový olej, sůl, paprika, pepř

Informace pro alergiky: výrobek obsahuje laktózu

Hotový pokrm - stačí jen ohřát.

Skladujte při běžné teplotě až do +30 °C.

Doba spotřeby je 36 měsíců.

Poptávka

Doporučené produkty

Kuřecí vývar se zeleninou

Kuřecí vývar se zeleninou

Výrobce: EXPRES MENU

Dvouporcová polévka, hotový pokrm - stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

skladem

99 Kč
s DPH

DetailKoupit

Rajská s hovězím masem

Výrobce: EXPRES MENU

Dvouporcové jídlo bez přílohy, hotový pokrm - stačí jen ohřát. POTRAVINA BEZ LEPKU

skladem

219 Kč
s DPH

DetailKoupit

 
Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.