Načítám...
Péřové - lehké a cyklospacáky
  Zpět na úvod

Spací pytel Husky Dinis -10°C

Výrobce: Husky

Ultralehký péřový spacák do 190 cm., teplotní určení 0°C, hmotnost: 940 g

skladem v externím skladu

4 590 Kč
s DPH

DetailKoupit

Spací pytel Sir Joseph PAINE II 400 zkrácený 170 cm

Výrobce: Sir Joseph

Ultralehký péřový spacák v 'dámské' zkrácené variantě, teplotní určení -5°C, hmotnost 890 g

na objednávku

7 110 Kč
s DPH

DetailKoupit

Spací pytel Sir Joseph Koteka III 290

Výrobce: Sir Joseph

Superlehký péřový spacák ve standardní i zkrácené délce, teplotní určení 0,3°C, hmotnost 495 g

na objednávku

7 200 Kč
s DPH

DetailKoupit

Spací pytel Sir Joseph MINIMIS II 320

Výrobce: Sir Joseph

Superlehký péřový spacák v dámské i pánské variantě, teplotní určení 7,5°C, hmotnost 320 g

skladem

5 999 Kč
s DPH

DetailKoupit

Spací pytel Sir Joseph PAINE II 400 190 cm

Výrobce: Sir Joseph

Ultralehký péřový spacák v 'pánské' variantě, teplotní určení - 5°C, hmotnost 890 g

na objednávku

7 110 Kč
s DPH

DetailKoupit

Spací pytel Husky Drumy -10°C

Výrobce: Husky

Letní dekový péřový spacák do 195 cm, teplotní určení +3°C, hmotnost 930 g

skladem v externím skladu

4 490 Kč
s DPH

DetailKoupit

Spací pytel Yate Anaso 500 XL

Výrobce: YATE

Lehký péřový spacák. Teplotní určení: 0°C. Hmotnost: 870 g

na objednávku

3 299 Kč
s DPH

DetailKoupit

Stručně ke zpracování Vašich údajů

Na naší webové stránce využíváme různé technologie, abychom Vám mohli poskytnout optimální zážitek. K nim patří zpracování údajů, které jsou technicky nutné k prezentaci webových stránek a jejich funkcionalit, rovněž další technologie, které jsou využívány k pohodlnému nastavení webových stránek.

V případě, že s tímto nesouhlasíte, můžete povolit jen tu část sbírání dat, se kterou souhlasíte.

Přečtěte si naše informace o ochraně osobních údajů zde

Více informací o problematice naleznete zde.
Nutné pro správný chod webu, ukládají se pouze informace k zobrazení, přihlášení nebo nastavení této webové prezentace.
Data použitá pouze pro statistické vyhodnocování, například návštěvnosti, počtu zobrazení jednotlivých stránek apod.
Data používáme k vyhodnocení nákupů, k personifikaci reklamy a návrhů produktů.